13.1.14

Blant 153 knapper

… klarte jeg å finne 9 knapper til 2 prosjekter - som passa. 153 knapper er ingen ting, det veit alle som har fem knapper. Eller kanskje 100. Det er et lite hjørne av en liten kurv, og passer akkurat i 1 liten plastikkpose. Så det er nesten et lite mirakel at jeg blant så få klarte å finne til hele 2 prosjekter.

7 knapper til Odd, 2 knapper til Eva
Det er i grunn så lite og stort på en og samme gang at jeg må gjenta meg sjøl.

Og to prosjekter ferdig. Noen som kjenner igjen den-nesten-opprekte-babyjakka?  Jepp, den blei ferdig. Så fint fordi jeg hadde to knapper som var ment for den også. 

10 kommentarer:

  1. Alltid herlig å få brukt opp noen knapper fra lageret ;) Hihi... Flink du!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er det, en helt egen tilfredsstillelse :D

      Slett
  2. Ahhh... kapper jeg har også... fine jakker... jeg vil har peiling!!! Jeg strikker gjerne mønster og farger. Og så jeg så til ravelry gruppen i makke mittens og ny projekt fra torirot, min første votterprosjekt... veldig hyggelig... vil du?? Jeg er veldig ny til ravelry, men jeg er også til Vi elsker pinneguri :-) jipiiii jeg vil lese og skive norsk! Men jeg strikker projekt fra torirot deilige vottene
    ferdig og etterpå jeg vil bestrebe meg på ravelry. Hilsen hjertelig til deg.
    Ha en fin kveld og deilige uke. Klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Å, snakk om knapper, var med ei venninne opp til Gjestdal, skulle ikke ha noe, men, de hadde knappesalg, et kilo knapper til 100,- Deriblant mange fine tinn knapper til alle koftene jeg har planer om å strikke… Du ble forresten nevnt, de selger nemlig Kauni der, og mangler en modell i Kauni, jeg anbefalte dem å ta en titt i bloggen din! Ha en fin kveld, her er kaldt i Stavanger!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oh, tinnknapper, dét er luksus å ha i lageret. Jeg kjøpte noen få på Oleana i sommer, mhm :)
      Takk for at du nevnte meg :D

      Slett
  4. Anonym14.1.14

    Det som er merkelig er jo at du hadde fem like! Det er ikke alltid like lett å finne:P Knapper er dyrt, marknader/loppis der du finner en pose til en 10`er er drømmen...men igjen; sjeldent fem like:P

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke bare fem, syv! Jeg tror jeg må ha kutta de fra et gammel prosjekt an gang. Gjenbruk :)

      Slett
  5. Den ble veldig fin ferdig. Barnejakken altså. Bra at den ikke ble til bare garn igjen:)

    SvarSlett
  6. flott knappebilde Pinneguri!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...