19.4.13

Først kom et lass med ...

... gaver.

Den hadde du ikke venta, den :)

Neste uke publiseres e-boka mi, 6 strikka vogntepper *besvimer litt* Men før den kan komme ut må jeg rydde for å få plass på lageret. Ikke sant? Det er sånn det foregår?



Så derfor deler jeg ut mønstre i hele morgen: Velg ett mønster, få det gratis rett i e-postkassa di.

Men det er en liten hake. To, faktisk. Små. For det første så må du gi den bort til noen. Mønsteret er altså ikke til deg. Det kan være til katta di hvis katta di strikker, eller sjiraffen din, men det må altså være en gave. Og for det andre, du som gir bort må ha et raverly-nick.

Du kan velge hvilket av mønstrene mine du vil ha, skriv det her i kommentarfeltet, fortelle meg hvem det er til (og hvis det er den strikkende sjiraffen din ønsker jeg billedbevis) og undertegne med raverly-nicket ditt. Så sender jeg det til deg, og du gir det bort til den som vil ha det. Noe som faktisk betyr at to får det. Først du, så katta di. Eller venninna di i Harstad. (Og hvis dere er veldig lure så gir venninna di i Harstad deg et mønster og så har dere plutselig fått to mønstre hver, helt gratis ... #tips)

Tilbudet gjelder så langt lageret rekker. Det vil si i hele morgen, lørdag 20. april. Bare kommentarer etter 00.00 lørdag og før 24.00 gjelder. Og her er mønstrene du kan velge.

Phu, jeg skal bli glad for å få litt lys og plass her på lageret før e-bøkene kommer.

---

Teppet, ja, hvem er det som skal få Livs vakre teppe? Jeg brukte Random Number Generator og fikk 31. Det er The Wandering Lady, det. Gratulerer, jeg håper det blir mye brukt :)  

Ingen kommentarer:

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...