8.2.09

Djevelen er i detaljene

Ja vel, så høres det bedre utt på engelsk, da, the Devil is in the Details, men den er meningensbærende på norsk også, ikke sant?

Dette er bare et takkeinnlegg for alle som bidro til arm/erme-debatten. Det nytter jo ikke - for meg - å skrive inn erm i ordboka når det egentlig heter erme. Hadde jeg slått opp i en bok, ja, da ville jeg sikkert/kanskje sett det.
Det heter også - følge ordboka - et erme, ermet, ermene.

Nå skal jeg strikke videre på det andre ermet :)

This is a discussion on Norwegian language-post

3 kommentarer:

  1. Anonym8.2.09

    ...eller, som vi sier på Romerike; den andre ARMEN!!!!

    SvarSlett
  2. :D)
    Jeg hører hva du sier, og skjønner det til og med!

    SvarSlett
  3. Har noe til deg på bloggen min :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...