15.6.08

Jeg søker permisjon i 2009!

Så er det sagt, Gro! Neste års WWKIP må jeg få lov til å få fri fra jobben så også jeg kan være med fra starten av! Og det sier jeg selv om jeg har hørt rykter om dårlig vær og mye fram og tilbake på hvor kipperne skulle kippe.

Kip? Kippe? Kipperne? Det er verdens Strikk offentlig-dag (World Wide Knit in Public-day) og så fikk ikke jeg være med før etter jobben. Med fare for å låte sytete: Urettferdig!

Jeg fikk solskinn, jeg fikk oppleve fulle strikkere (anbefales!) og damer som trygler på sine knær og ber om unnskyldning for at hun hadde glemt at jeg hadde bestilt pinner (en heeeeelt annen historie), og viktigst, jeg traff nye hyggelig folk (frk. Badegakk, Synnøves mor, Marihøna, Ingrid, Betty, Allium) så jeg har jo ikke lov til å klage. Men det gjør jeg likevel! Gjør som meg, krev din rett neste år.

Ma-2 (2. fra venstre i 2. bilde) strikka i 14 timer - jeg tror hun utropes til Uoffisiell Kipper of the Year. Enig?

6 kommentarer:

  1. Jeg synes jeg har rota meg med på ulovlig mange bilder... huffs...!
    Tusen takk for en koselig dag! Kjempehyggelig at du dukka opp sånn etterhvert, artig å treffe deg!

    SvarSlett
  2. Takk for i går - hyggelig å omsider få treffe deg i RL. Neste år må vi nok planlegge litt bedre ja - så vi får vært med på all morroa!

    SvarSlett
  3. Hoi hoi, visste ikke om dette jeg!!! Next year, yeah!

    SvarSlett
  4. Anonym15.6.08

    Artig med bilder! Det var en koselig dag!

    SvarSlett
  5. Jeg hadde med strikketøyet på jobb, men motet sviktet... og travelt var det og. Men neste år!

    SvarSlett
  6. Her var det fotballcup (Seljecup) hele helga- fløy fra den ene banen til den andre- så noe strikking i all offentlighet ble det dessverre ikke:-( Men jeg fikk lurt inn etpar omganeger på kvelden...

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...