1.4.08

Klar for London

... med lue som lukter - fjøs :D

Jeg fant en oppskrift på nettet på en kjempedigg lue, Felicity, på bloggen Knitology. Egentlig har jeg allerede en yndlingslue, Soul, men den begynner å bli vel slossy og jeg trengte en ny igjen. Jeg fikk låne pinner av Elite og hos Sofies garn fant jeg to forskjellige garn, men ingen av dem passet. Den ene ble for kraftig og den andre for løs.
Men garnet til Leena var perfekt! Det er for tykt for meg til å lage mine normale finmaska votter, og dessuten bestilte jeg litt vel mye så da kunne jeg prøve det til denne lua da?

Og jeg ble kjempefornøyd. Det eneste som er feil er at det er naturfarget garn, det lukter skikkelig sau av lua mi. Men jeg syns egentlig det er litt sjarmerende jeg nå som jeg skal til London. Kanskje jeg starter en ny trend ;)

10 kommentarer:

  1. Anonym1.4.08

    Stilig hue! Den kan du trygt bruke i London(fjøslukt er ikkje verre enn storbyeksos!) :D

    Får Høggbert vere med? Til London altså?
    Han har, som tidlegare nemnt, eit kronestykke i kvar fot, så det er mulig han piper i sikkerhetskontrollen.. berre sånn at du er advart!! :)

    God tur!!

    SvarSlett
  2. Anonym1.4.08

    God tur til London, med medbragt fjøslukt. Håper ikke bikkjene i tollen blir altfor ivrige, da.....da får du jo et problem!
    Ks deg på tur, og kjøp masse garn!

    SvarSlett
  3. Tur til London høres herlig ut - jeg håper du får en kjempeflott tur. Flott lue :-)

    SvarSlett
  4. Stilig lue! Bare bonus med fjøslukt;-)
    Ønsker deg en flott tur til London!

    SvarSlett
  5. It looks great on you! Very cute.
    I think my sister in law would like one of these, and her birthday is coming up soon.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med ny og tøff lue!!!! Jeg velger sauelukt fremfor bylukt any day, så jeg tror ikke du har så mye å frykte=D

    God tur!!!

    SvarSlett
  7. Anonym4.4.08

    Luen var flott den, skal ikke se bort ifra at du skaper en ny trend, hihi! Tipper sauelukten må gi tapt for London-eksosen. Hadde vært verre å bruke luen her i Bergensregnet, det hadde blitt skikkelig våt sau.

    God tur!

    SvarSlett
  8. Luen var skikkelig tøff og kledde deg godt! Håper du har det fint i London, og har med garn hjem, eller!!

    SvarSlett
  9. Så du hade ingen beskrivning till mössan?
    Nu är du väl i London, antar jag. Undrar om du fann några bra garnbutiker... Själv hittade jag i stort sett bara en - LOOP - garnaffären på Cross st.i Islington.
    Hoppas du hade en trevlig tur och att ditt bagage inte kom bort i Heathrows nya bagagekaos.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...