9.3.08

Påskeopprøret

Bildet er tatt av thnomad/the picture is taken by thnomad.

Dette er et erte-lokkeinnlegg der ingen ting blir sagt, men der alt er underforstått.
Skjærtorsdag er dagen, byen og dens "innbyggere" skal varmes og pyntes og både jeg og andre har allerede lagt ned strikke- og heklepinner, festa tråder og funnet fram de mørke klærne. Og kamera.

Helt uforståelig? Da sees vi garantert her om en drøy uke, da ;)

Nothing is said, everything is understood, and if you don't get my meaning I'll see you around here again Good Friday ;)

9 kommentarer:

  1. Jasså, skal du ut å pynte Oslo med små strikkerier? Tøffa! :-D

    SvarSlett
  2. Anonym9.3.08

    Tok den eg óg.. ;D Gleder meg til å sjå resultatet!!! Lykke til!

    SvarSlett
  3. Anonym9.3.08

    Hihi...ja det blir spennende å se hva som skal pyntes, kommer nok innom igjen for å se resultatet.

    SvarSlett
  4. What a great photo!

    Happy Women's Day weekend!

    SvarSlett
  5. Har du sjans til å tjuvstarte litt på palmesøndag? i sofienbergparken? Vi skal til Oslo i barnedåp, og skulle gjerne ha sett geriljaangrep!

    SvarSlett
  6. Anonym10.3.08

    Her e det nok maskerader i dt skjulte, regner jeg med. Såååå spennende!!!!
    Jeg nøt synet av kamelen med munnbind. Så flott at dyrene også kan nytte sag av vårt håndarbeide!!

    SvarSlett
  7. Om jag får vaxat kvasten till på skärtorsdag, så flyger jag dit. Är såååå nyfiken!

    SvarSlett
  8. Anonym11.3.08

    Underforstått du liksom! Kjempenysgjerrig ble jeg nå. Ha ei flott påske.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...