6.9.07

Litt lei Hidcote Garden Shawl

Det tar 40 minutter - ja da, jeg har talt - å strikke fram og tilbake på sjalet nå, og jeg er litt lei. Jeg har bestemt meg for ikke å strikke på noe annet(*) før jeg er ferdig, og sånt er ikke jeg særlig god på :(
Jeg har 40 omganger igjen, så det vil ta en hel arbeidsdag å bli ferdig 8-0

En ting jeg må gå til innkjøp før neste sjal, er blonde-strikkepinner. Trepinner er fantastisk for skulderene å strikke med, men jeg holder på å bli sprø av å samle tre og tre masker og ikke få dem med meg! Og Addi Turbo fins jo også som bambuspinner ... selv om jeg er litt skeptisk til at spissen vil holde seg på sikt. Noen som har erfaring med det?

(*)
Joda, jeg strikker på votter/sokker på bussen til jobben fordi sjalet er for stort å ha med seg.

4 kommentarer:

  1. Anonym7.9.07

    Ikke mist motet! Noen prosjekter må man bare jobbe seg gjennom steg for steg, eller maske for maske. Det kommer til å bli kjempefint!

    SvarSlett
  2. Takk, anjapanja, for noen oppmuntrende ord :) Det nærmer seg for hver omgang.

    SvarSlett
  3. Dette er jo et superflott sjal, - gurimalla så dyktig du er!
    Er stum av beundring for at det skal gå videre...

    SvarSlett
  4. Det er jammen bra at du holdt ut for sjalet er jo hypernydelig!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...