25.3.07

Sier som Silja ...


here but not here. Èn ting er at jeg egentlig skal holde på med større skriftelig oppgave (som jeg egentlig er kjempemotivert for fordi jeg skriver om noe som ligger mitt hjerte nær, men sjøl det kan man jo bli lei, ikke sant?), noe annet er at det er så fantastisk flott vær over Bergen for tida at hvem orker vel å drive med håndarbeide? Kremt, jeg gjør det også, men det er på et veldig lavt nivå. Veldig, veldig lavt.

Jeg driver i hagen. Eller sitter på loftet og har skrivesperre. Ofte begge deler.

1 kommentar:

  1. Det er godt du ikke har hagesperre ;-) Stakk innom for å si god påske, måtte den bringe grønne vekster og skrivekløe :-D

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...