8.2.07

Hm, sein lue :(


27. januar nettbestilte jeg mønsteret og garnet til lua Soul av Kim Hargreaves. Nå, snart 14 dager seinere har den fortsatt ikke kommet. Det er litt rart, er det ikke?

Sender inn en etterlysning, jeg :)

---- Ed -----


Snakk om flaks, pakka lå i posten i dag. Og på Kim H. svarte de meg direkte. Og jeg har vunnet en spabehandling på jobben denne måneden. Og siden jeg også blei utvalgt av Eli til å adoptere sjalet hennes så bør jeg kanskje ta det som en oppfordring om å spille Lotto på lørdag?

1 kommentar:

  1. Garnet ser ut som det reneste snop :-) Høres ut som du er inne i en god trend ja, jeg krysser fingrene for lottogevinst til deg. Tenk deg hvor mye garn man får for en million! :-)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...