11.12.06

Nytt ruteforsøk


10. november i år så viste jeg til forskjellige forsøk med hekling av mønstre i den nye hekleboka mi. Her kommer enda en test.

Garnet er ... hva skal jeg si ... av løper-kvalitet? Jeg er ikke glad i hekla løpere (jeg håper ingen tar dette personlig, det er bare forskjellig smak, ikke sant?) så det sier vel hva jeg mener om det garnet? Jeg tenkte da jeg kjøpte garnet at hvis bare verket er godt nok så vil det overskyggge kvaliteten på garnet, men kanskje ikke verket er godt nok i dette tilfelle.

Uansett, jeg likte mønsteret, og det var veldig enkelt å hekle, bortsett fra at det var veldig garnkrevende med mange triple staver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...