21.12.06

Med bambuspinner i flybagasjen


Det er visstnok sånn at det - i motsetning til vanlige stålpinner (eller er det aluminium kanskje?) - er mulig å ta strikketøyet med seg inn på fly hvis pinnene er trepinner. For eksempel bambus.
Men, du må ikke spørre vekterne om det er lov, bare sende håndvesken gjennom kontrollen. Vekterne kjenner ikke til alt i regelverket så for å være på den sikre siden vil de komme til å ta de ifra deg. Ringer du flyplassen derimot vil du få beskjed om at det er greit ... Kanskje greit å vite når du skal ut på lange flyreiser?

Men kanskje er ikke bambuspinner med matrester å anbefale ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...